Tomas Ledin

SUCK!!!!
Jag har haft STORA problem med att få dessa bilder, så därför är min blogg en aning sen :(
men skratta och njut =) hahaha


I Lördags åkte jag till min Tess. Jag åkte och överraska henne på jobbet!
Sen bar det av till stan och fixa lite saker...

På kvällen blev det Stortorget med Tomas Ledin! =)
Jag träffade min lille bror!! ÅÅÅ såå kul det var!
vi ses alldeles för sällan...  =(




sa jag att han är min LILLE bror.... hum... står på tå på denna bild...
känner mig lite liten.....


Träffade Emily och hennes pojkvän! =) också as länge sen man träffade henne!



Hoppas hon hänger med på Fredag när vi åker till Pålsboda och dansar =)

Tomas var lika bra som alltid! han gör bara tre spelningar i år. och en av dom är i örebro! =)
kul kul =)


Tomas på storbild



han är lika snygg som alltid! =)



efteråt så träffade vi några danskompisar. vi gick till puben och tog ett glas innan kvällen var slut.


Mathias och Niklas =)

Jag och Niklas brukar dansa ibland =)
Nu ska vi lära Mathias dansa! =) det ser jag verkligen fram emot!! ska bli jätte kul! =) =)
han bor ju rätt nära också.




jag o min Tess =)




hihi såååå typiskt jag! =) hahahaha
en klassisk Emelie bild =)


Och nu imorse hörde jag når hemskt på radion!
En tant som bor vid stortorget klagar över musiken! Hon vill inte ha några jippon!
Men HALLÅ!!! det är ca 2-4 jippon per sommar! kan man inte överleva det??
Arrangörerna hade tillochmed erbjudit sig att betala ett hotellrum eller en hyrbil så hon kunde åka därifrån!
SUCK!!
varför kan det inte få vara en folkfest nångång!


Kommentarer
Postat av: Bente ...

Gnällspikar finns de gott om!

2008-08-28 @ 11:12:05
Postat av: Mrs Blues

Hejsan!

Ville bara skicka en hälsning från en ko-älskare till en annan!

Gillade bilderna från Brunnsparken - vilken kanondag; vackra bilar och goa människor överallt...

Hoppas att du haft en riktigt fin sommar med många ko-klappar och solsken!

2008-08-28 @ 17:59:16
Postat av: Emelie

Haha ja de är lite surt när "små" bröderna är större än en själv :P

2008-08-28 @ 18:02:47
URL: http://decembertos.blogg.se/
Postat av: Garson

Liten men tuff =)

2008-08-28 @ 20:52:45
URL: http://www.sk-gaming.com/member/eduj-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: