Tröskning

Äntligen har tröskat kommit igång =) det är inte vi som kör, vi lejer ut det till Sköldberga.

Jag var ju bara tvungen att stanna och ta lite bilder och åka med ett varv =)

Här kommer lite bilder på deras john Deere 1170
 
















Tömning



Skärbordet



Tömning







Nu hör jag att duschen blev ledig. nu är det min tur =) hoppas det finns varmvatten kvar :P hihi
Nu kommer jag inte blogga nåt mer i helgen!
jag har besök! =) så nu ska jag bara njuta av min ledighet och av mitt trevliga sällskap!
har ju nästan längat ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder!

2008-08-30 @ 19:56:05
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Bente ....

Den är ju grön....

2008-08-30 @ 22:28:12
Postat av: kristian

hej

emmile

hoppas vi ses på tisdag på casanovas

skriv gärna till mej [email protected]

hälsingrar



kristian från örebro

2008-08-31 @ 16:56:20
URL: http://boogiewoogies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: