Dags att jobba igen!

Den 15 December blir det dags att skutta till lagårn igen! Ska bli kul! =) Säger jag nu ja.... vänta bara tills jag har gått upp kl 4.30 i 5 dagar då kommer jag bara att sucka över dom mörka och tidiga dagarna...
men kul ska vi ha ändå! =) När vänder det?? när börjar det ljusna tidigt?? någon som vet??

Var hos läkarn igår....
Det var en HEMSK undersökning. Jag bröt ihop fullständigt. Bara skaka och grät!
Men han sa att han inte kommer göra en operation förrens jag får problem igen.
VA!?? ska jag behöva gå och vänta på att smärtan ska komma tillbaka igen!??
Jag hade ju SKIT ONT!!
Vill inte uppleva den smärtan igen!! ALDRIG!!!!!!!!!!
Varför inte bara ta bort den direkt!??

Jag förstår mig inte på sjukvården.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

21 vänder det:)

2008-12-04 @ 20:23:58
Postat av: Thomas A

Jag ska ge dig ett minnesknep för att komma ihåg när vintersolståndet infaller...



Oftast infaller det på min namnsdag den 21 december! ;) Så om jag får vara lite självbelåten skulle man kunna säga att Thomas kommer med ljuset :P



Eller så kan man ju förstås säga att det är som mörkast på Thomas-dagen, men jag föredrar att se positivt på det hela.



Jag förstår och håller med dig angående sjukvården. Dock är jag oftast sån att när jag är frisk så är jag glad att vänta och orkar inte bry mig, problemet ligger när symtomen kommer tillbaka. Sjukvården är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat att diskutera.



Hade själv av och an ont, och fick så småningom en remiss till kirurgen här i Karlstad. Men när jag nästa gång fick RIKTIGT ont igen hade jag nästan glömt bort det, då hade det gått över 2,5 år. Då var det så illa att jag åkte in till akuten, men det var för infekterat för operation. Så hem igen och äta antibiotika i en vecka för planerad operation en vecka senare. En vecka senare hade jag otur när jag dök upp, något akut hade inträffat så de fick skjuta på min operation. Fick inte ens ett glas vatten när jag fick vända hemmåt. Hade inte ätit eller druckit på jättelänge.



Men när jag väl fick vård, var de jätteduktiga och jättetrevliga!!!

2008-12-04 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: