Äntligen färdig packad....

puh! nu ÄNTLIGEN har jag packat färdigt inför Öland!
skulle ju packa igår kväll men fick oväntat besök! =) ÅÅÅ, så trevligt det var! =) vem det var?? någon som jag tycker mycket om! vi talade i telen vid typ kl 22. och kl 23.30 kom min kompis hit... herre gud! vilken idiot resa! men men kul hade vi! stackarn som skulle jobba ida.. ;) men men....

wow, vad mycket det blev att packa! resväskan, fotbollsbagen, en annan väska, och min handväska! suck...
har man kommit ihåg allt nu då??
sovsäck, 7 linnen, 7 t-tröjor, långbyxor, tjocka tröjor, regnjacka, ARLA-västen! älskar den! =) Tur att jag fick en av kalle och en av Erik! =) då kan jag ha en till lagårn och en till "fint" =) hihi
bikini, kudde, TANDBORSTE! shampo, handduk, plåster, myggmedel,herre guuud vad saker!

är as trött! jag som hade sovmorron ida... det blev ju ingen. gick upp med min polare kl 7.30 och käka frukost, sen åkte han och jobba, och då började jag packa...
men skööönt att det är klart nu!

Våran avbytare kommer snart förbi med hans dotter. hon ska vara kattvakt! så himla snällt! =) hon ska träffa min lilla trassel och kika lite i huset och sådär...

sen blir det sova för mig ett tag! blir ju en lååång natt framför oss! får ju sova kl 6 imorrn bitti nästa gång.

näpp, detta går inte. ska lägga mig och läsa min bok nu och bara vila! njuta av lugnet här i Pingelbo. för sen lär det ju inte bli så mycket lugn... ;) hihi


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ha himla kul på Öland och hoppas ni får vädret med er. Överaskande att ni också lämnar till Arla, var var det nu gården låg?

2008-06-27 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: