övervakad av EU???

Känner mig helt frånvarande.... har varit helt borta på jobbet idag... gått i ett slags konstigt vakuum... öland, öland och öland!  det är det enda som finns i huvudet! visst... montören med.... SUCK!
men nu ska det handla om roliga och bra saker! Inga montörer! dom kommer till går´n, fixar och gör klart sen åker dom.... (inte alla, såg att jag hade retat en läsare! men jag drar inte alla montörer över en kam. detta är om EN!)

Idag har vi tvättat lagårn!! JIPPI!!! det blev sååå vackert! så oerhört RENT! wow! såg ut som att vi byggde den igår! =)
men gick runt och nöjt av synen!


seeer ni?? vad RENT!! =)



L och V spolar på....



ååå, vad det blir rent! =) =)








V spolar det sista





Bara tanken på att dessa kor ska bli utsläppta ur gropen gör mig lite ledsen... dom kommer ju bara att BAJSA!!!!!!!!! =( =(
men sen hände detta....



E, kom och strödde så då spelade det ju typ ingen roll längre... =(
men men, det är RENT!!!
=) =) =) =)



Jaha, du undrar hur jag mår? med min höft!?
jag mår bra! är blå, lila, gul, och ömmar! men jag går som vanligt och rör mig. passar mig för att springa. så jag får ta det lungt med dansen! HUR ska jag kunna det?? hmm... men jag blir ju tvungen!


Hörde på radion idag att vi bloggare ska kontrolleras av EU!! VARFÖR??
herregud! finns det INGEN yttrandefrihet??
tror dom att dom kan hitta terrorister?? HA! inte tror jag att terrorister skulle blogga om sitt nästa dåd... SUCK! så larvigt att bry sig om bloggare! varför inte bry sig om VIKTIGA saker?? typ klipmat, miljö, fred osv...
herre gud. jag är bara en liten kopiga som älskar dans! och så ska man bli kontrollerad av EU!??
vad händer om man vägrar?? böter?? fängelse? straff arbete?? tas bloggen bort?? NEJ, inte det sista! för sjutton! det är ju skit kul att blogga!
nu har jag fått så många läsare! kul att glädja så många människor! =) =)


ÅÅÅH! snart ÖLAND!!!



jag håller på och läser Annika Lantz bok: 9 1/2 månad!
Läs den INTE om du vill skaffa barn!
men den är nyttig men jag läser den med skräckblandad förtjusning!! är det så att ha små små små barn!??
och är det så en förlossning är!? man hör ju aldrig om konsekvenserna! men här har ni ett tillfälle att läsa om sprickningar, att inte kunna hålla tätt utan hon bajsar på sig istället.
blöjor, blöjor, blöjor, mjölkersättning (tänker själv på pulvermjölk som kalvarna får), hennes eviga kärlek till ostbågar, kaffelatte mammalunchar som inte blir av. och hennes väg till baka till radion!
underbar bok., men som sagt man blir lite rädd. fattar inte att vi kvinnor VILL gå igenom detta. eller att vi över huvudtaget går med på att göra det... haha
men den dagen kommer nog för mig med... ;) 


Nu är det såhär. imorrn sticker jag till Öland, om ni nu har missat det ;) hihi
det är dansvecka! jag kommer hem nästa vecka på lördag kväll... 
detta innebär att jag inte kommer blogga... 
men jag har ett ess i ärmen, så KANSKE OM det funkar så kommer jag kunna skriva här... men hoppas inte på för mycket! 
jag ska göra mitt bästa... 
ni får kika in här ibland ;) ;) 

nu blir det sängen!

natti natti! 


 


Kommentarer
Postat av: Ingemar

Gomorron du färggranna Ko-piga eller Bond-brud!

Hoppas du får en fin vecka. Dans är läkande på många sätt. Kul att det finns fler som satsar på att arbeta som du gör. Försent för mig men jag kan ju bli Bloggövervakare inom EU...... Snart är vi väl övervakade även när vi tänker fel.... Skit samma....

Det är inte fel att dansa, ännu...

Stor kram från din vän i korsningen

2008-06-27 @ 05:53:56
Postat av: ingela

Tack för boktipset !!

Även om min första förlossning är det värsta jag har varit med om (barnmorskan höll på i 3 timmar och sydde ihop mig efteråt) så gjorde jag det igen. Fast då gick det jättefort. 1 timme i förlossningsrummet och så var det klart.

Underbart att se dina bilder från Öland.

Nästa år kommer jag till Öland med hela familjen (jo, maken har gått med på det) OCH min danspartner ;)

Får man bo 3 vuxna och 2 barn i en stuga ?



Planerar för fullt inför ö-viksmaran dit jag och danspartnern tänker åka utan familjen...

2008-06-29 @ 23:55:46
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Ja, det kan vara så jävligt att ha små barn. Jag har två var av den andra hade kolik. Man tror fullkomligt att man blivit tokig. Har läst boken och den är klockren!!!!

Men jag måste även säja att mitt första barn var en mysig upplevelse. Så Rysk roulett.... Kolik eller inte. Bara att chansa :) Jag ska då inte ha några fler!! Babybränd. Kul blogg förresten.

2008-10-29 @ 17:26:54
URL: http://bonnmora.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: