Sömnlös....

En natt som har varit skit jobbig! låg i sängen och snurrade till kl 4 imorse! Var på vippen att gå till lagårn... men tydligen så somnade jag...

Alla dessa förbannade tankar....
På livet, mina vänner,och vilka vänner som man verkligen har! som alltid finns där, som är lätträknade men värda mer än guld!   På kärlek,  på min situation just nu.....

Fick en del sms inatt... HUR kan du skriva så?? jag har sett, jag har läst! Jag är inte dum! sluta! va ärlig mot mig! blir tokig på folk som inte kan va ärliga mot mig! är det för mycket begärt??

jag måste igång och jobba nu! jag kommer inte klara mig. jag räknade en del igår, och nu är det kört!
kan man häva en sjukskrivning?? Blir fan tvungen till det!

Har fått en tid på Linde lassaret nu. För undersökning! är skit nervös! jag fixar inte sjukhus och läkare! sist jag var inne så hyperventilerade jag och hamna i chock. det slutade med att dom sövde mig....
Suck....

Jag vet att DU sa att du skulle följa med... GLÖM det! när du inte är ärlig mot mig så kan du sitta där och glo!

Hur kommer det sig att vi männsikor är så elaka mot varann?? varför kan vi inte vara ärliga mot varann?? När man tillochmed BER om det! Fan vad det sårar!



Kommentarer
Postat av: Jimmy

jo det är tragiskt lite personer som man faktiskt till 100 som man verkligen kan lita på, förstår inte heller varför det kan va så svårt. så lätt att få sig en törn från oväntat håll. men man ska värna extra om dom som man kan lita på istället,



kram



2008-11-27 @ 15:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: