Nyckelpigan som överlevde...?

Jag hittade en nyckelpiga på min trapp igår! herre gud, att dom lever fortfarande! haha








Jag har gått och funderat hela sommaren på att permanenta mig..... men feg som jag är så har jag inte vågat. Så jag satte i småflätor i hela håret. jag sov med dessa, och visst kändes det lite obekvämt. men när jag tog ut dom så var det absolut värt det!
Det vart skit bra! synd att det inte håller så länge..... :(
Får se om det blir en permanent till sommaren! =)
Här får ni lite bilder.




















Jag fick en enorm volym i hårt! jag har ju så tjockt hår! jätte kul! =)




Imorse läste jag Land till frukosten, och så ser jag att min kobild har kommit med! KUL! =)
Jag skickade in den för jätte länge sen, men kul att den kom med! =) hihi








Ikväll är det en sån där jobbig kväll..... Man vill bara umgås med en kompis eller nåt... så enomt ensamt... så tråkigt att behöva sitta ensam jämt. skulle va kul att dela en kebabrulle och en popcornskål med nån kväll, nån som är hungrig??? ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Eemeeliee ;D

Fick syn på den bilden idag :D:D Brukar inte kolla men reagerade på den kossan, hrm bekant ^^ :P

2008-11-29 @ 20:15:41
Postat av: Syssling Pyssling

ÖJÖJ.. håret !! GRYMT SNYGGT!! :O om du vill att de ska hålla i sig. så duschar du, tar i Moss i hela hået och flätar småflätor medans de är bött :)

Funkar jämt för mig :)

2008-11-30 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: