Måndag

Så nu har man fått beskedet att man är sjukskriven till den 4 november..... suck... aja, bara man blir bra så visst....
Och om det inte är bra då, så blir det operation.
vill ju komma igång igen och jobba!
var uppe i lagårn en sväng idag och kolla läget. lämnade sjukintyg och så.
man saknar lagårn! vill ju dit nu och mjölka!

Hur kommer det sig att man ser lagårn med ett par andra ögon när man inte är arbetsklädd??
knepigt... men snart går man där i sina skitiga kläder igen! =)

Har funderingar på min lady...
ska nog tona rutorna, sätta dit extra ljus, byta lister till krom, sätta på läppen bakom nrplåten, sätta på lite sidokjolar bak så hon inte ser så naken ut...
jag har kommit på en massa jag vill göra.

Skulle vilja ha en vinterbil som man kan leka lite med.... thihi.... ;)


min blogg ligger typ nere nu... för det finns inget att skriva om... det händer ju inte så mycket nu....


Kommentarer
Postat av: B B

Skönt att se att du lever iaf.



Krya på dej!

2008-10-27 @ 18:33:50
Postat av: Ulrika

Vad är du sjukskriven för, har inte riktigt fattat det??

2008-10-29 @ 16:17:43
Postat av: Lena

Hoppas du blir bättre snart =). Så tråkigt att vara sjukskriven när man är van att jobba med kroppen. Har du sett bondeliv.se då?

2008-10-30 @ 13:32:26
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: