Återseende

Igår var man i Pingelbo igen.
Vi hämtade dom sista sakerna, som var infrysta sist....

Det kändes bra att åka dit. Jag trodde att jag skulle toklängta tillbaka, men det gjorde jag inte.... Visst kändes det. Men det var inte så farligt ändå.

Dom hade gjort om lite i mitt gamla hus. Det var mysigt.

En ny traktor fanns även på plats. Kommer se fin fint ut i sommar framför hackvagnen! =)


Det som kändes mest var nog mötet med E. Han är så kul! =) Alla våra samtal i gropen, och jag kan sakna att höra:
Go morron piggis! Det ekade över hela lagårn jämt kl 5.30 på morron! Och jag blev ALLTID lika skraj!
Och alla "VA"?! Hahaha! jag sitter och småler för mig själv.
ingen hörde nåt, det var alltid hundra stycken VA ord innan vi fatta va vi sa till varann! Fniss.


Innan jag åkte igen så fick jag en riktigt varm kram av E. Jag fick en klump i magen! Det kändes inte som att han var bossen. Det var mer polare. vi tjatade på om ditt och datt. Förtroende prat i gropen, skratt, tårar, blandat med allvar. Nu har jag en ny chef, och där är det chef och anställd relation.

Jag hoppas att familjen E kommer på besök =) Kollar in nya lagårn och tar en kaffe! =)


Moon - Ett minne för livet!




Kommentarer
Postat av: Eva Kvismargård

Hej hej du jag ska på Scotts på fredag i arboga.Hur går det med tatueringen då

2009-04-08 @ 22:25:20
URL: http://TheTattooGirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: