Tess på akuten!

Igår åkte jag in till Rockrullarna. Tess hade sin nybörjar kurs. Men hon var  inte med. hon satt och tittade. Hon var super förkyld! =(

när hon åkte hem så var jag kvar och dansade lite grann... Testade lite grejjer och så...

När jag ska åka hem så tar jag sällis ut till bilen med en danskompis. Vi börjar tala och jag blir sen hem. Vilket skulle visa sig vara SKIT BRA!!

Jag var as trött när jag åka hem. När jag har typ 5 minuter kvar till min underbara säng, så ringer Tess. Jag hör knappt vad hon säger!!
Hon måste till akuten! hon kunde inte andas!

jag tvär vänder och åker mot Brickebacken. Hämta Tess och sen i ilfart till akuten.
Från Nora typ, till brickebacken till akuten tog det 30 minuter! tur att det itne var några snutar ute!
Tess hostar och hostar! Ingen hjälp får vi.
Jag börjar bli otålig!
HJÄLP HENNE DÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men till sist får vi komma in. Hon får en del mediciner och får andas i nån grej. Klockan ett så somnar jag nästan! Jag åker hem och kommer i säng vid två tiden... Skapligt trött jag är nu!

Ska ringa henne i eftermiddag och se hur hon mår. Hon sover nog nu!



Kommentarer
Postat av: Ulle

Hört talas om ambulans. Tur för er båda att inget allvarligt hände!!

2009-08-31 @ 18:03:51
Postat av: kickan34

shit scary :( :( ush hoppas hon kryar på sig!! :O

2009-09-01 @ 20:47:32
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: