TRÖTT!

Nu har vi kämpat hela denna dag i Pingelbo. Packat, packat om, slängt, tvättat, städat och putsat lite fönster!
Imorrn tar vi det sista!
Och om dom inte godkänner våran städning så bryter jag ihop!

Ikväll blev det pizza till melodifestivalen! myyys! =)

Jag är sjukligt trött! och riktigt trött på att packa och packa upp. Springa upp och ner i trappor och städa om vartannat! Har just kommit på att jag behöver en dammsugare, kökslampa och en liten liten taklampa till "lill-hallen". har två hallar....
kanske en inflyttningspresent?? hehe

Syssling Pyssling pratar med sin kille. Hon har ockuperat mitt sovrum... Hon har säkert suttit där en timme snart.... Mina tankar vandrar till Dig.... suck....
Men men.... vad kan jag göra??
Nä, jag får sluta tänka på det och försöka vara glad! Så länge jag har nåt annat att göra så går det bra. Inga tårar eller ledsna miner.
Det blir värre frammåt natten.... Nätterna blir så långa!
Men varför går det inte att få tag på Dig!!??
Har det hänt Dig nåt?? Blir orolig ska du veta!


Syssling Pyssling och jag har kommit fram till att det nog blir en inflyttningsfest med singstar! =) Så dom som inte vågar ställa upp i sång får inte komma! =) MOHAHAHA!
När den blir?? Hum... det vet vi inte.....

nä... nu vet i fan vad det blir... Dusch, eller soffan.... aja, ska tjata lite med Pyssling nu, hon är klar med killen... han har visst blivit lite svartis... det kan faktiskt vara lite mysigt när en kille är lite lagom svartis...
Min lilla pojke blir bra svartis ibland! kan det bero på att han har svart svans?? vem vet... här har ni honom iallafall!:


Min lilla underbara pojk! =)



Kommentarer
Postat av: Syssling Pyssling

Haha. 35 min faktist(a)

förlåt, blev så mycket att prata om och förklara..

Men DU! har haft en kanon helg även om det har vart mycker städa och lite prat ^^

Men de tar vi igen ;)

Trivs svin bra med dig!

Önskar att ja kunde stanna längre, verkligen!



Det kommer ordna sig nångång! :)



Det där med svart svans... Kanon (y)

Ha de bra nu första natten själv!

Bara at du hör av dig om det är någe.

kramkram :)

2009-03-01 @ 19:35:59
URL: http://yankes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: