Denna vecka...

Har varit jobbig! Mest mentalt tror jag.

Jag tror att det är dags att jag uppdaterar här också.. Jag har mått skit hela veckan så jag har inte orkat skriva nåt. Jag har knappt orkat med mig själv.
Jag har kommit hem på dagarna och duschat, ätit och sen suttit och glott.... typ.
jag har tillochmed glömt att göra matlåda vissa dagar.

Men nu ska vi se i telefonen vad jag hittar för bilder från veckan.




Plast insamling på gång.



Andra skörden är i full gång!

tyvärr fick vi avbryta den på grund av ÖSREGN!!!
och vad gör jag då??
Jo, jag har tagit fyrhjulingen och har åkt ut till skogen och skär upp balar som har blivit förstörda. som rådjuren ska ha. Och jag har inga regn kläder med mig så jag blir as blöt!
Mina trosor blev också blöta! helt genom sur ! =(
usch!

jag fick åka till mjölkrummet och klä av mig.
så där stod jag i trosor, bh, och gummi stövlar. tänka sig så snygg man var! haha!

Men på med en ny torr overoll så var man på gång igen!




Jag hittade en fågel som  inte hittade ut.
jag hjälpte den lilla ut! =)




gott med vatten! =)



jag och viktor, eller mest viktor. har bytt grindar mot träslaner.
på bägge sider. nu är det klart men har ingen bild. jag har hjälpt till lite grann,
typ att bära och skruva lite!



ser ni anden?? lite tilll höger??




Jag gick till affären i veckan och då såg jag en snok som simma i ån.
kan ni se den??
om man tittar noga så ser man den.
se det som ett syn test ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: