virrigt

virrigt värre idag!
Inte lätt när man inte varit där på två veckor!

har städat städat och städat idag! suck... har sopat gamla lagårn! vi ska högtryckstvätta den så då ska vi sopa bort all halm, spindelnät och all annat bös som kan finnas!
har grejjat med det hela dagen! mellan 10-15! blä!

Tur att jag inte behöver städa hemma än iallfall!

mjölka gick bra! känner inte igen damerna lika bra.. =( attans vad man tappar! Men det kommer nog snart igen!

Ställde på chefen lite idag! jag sa att jag vill ha schema för hela veckan! jag har en del saker nu på kvällarna som jag ville ha gjort. Men det kan jag glömma!
jag gick välja på delade pass eller kvällsmjölkning. ja, vad tar man?
kvällsmjölkning givetvis!

men men, bara att bita ihop, om 8 veckor är detta över.

vad händer sen?? Jag vet inte... förhoppningsvis har jag fått ett jobb. Jag har sökt en massa!!


Hinner inte skriva mer ikväll. Måste in i duschen, ska åka bort en sväng. Är bjuden på kvällsmat ;) hi hi!

Jag är ur dålig på bilder just nu! har inget att ta kort på nu...... hmm... ska jobba på detta!

Ha en härlig kväll i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: