Julmarken på slottet!

Igår gick jag och överraskande Jonas på jobbet! =)

Sen så gick vi till slottet på julmarken.
Det var så mysigt!
Och det var så mycket! jag trodde inte att det skulle vara så stort!

Först var det knallar utanför, sen inne på första våningen i tornet, och på andra, och på tredje! =) Jag hittade en underbart snygg mössa!! I fårskinn!! Önskar att jag hade tänkt till lite och tagit ett kort!
Men det är som vanligt när lilla Emelie blir exalterad, hon glömmer allt! suck....

Mössan såg ut som en blomkruka enligt någon!;) haha! Men efter en stund så var jag söt i den! haha! synd att den kosta typ 1000 spänn! =( snyft!

Men den var as snygg!

Vi tog lite varmglögg och en smörgås. Lussebullarna var slut. Vi blev besvikna, så vi bestämde att vi ska baka egna lussebullar! =) Jag hoppas att det blir av! =) myyys


Vi gick över stallbacken när vi var på väg hem. Där hade dom fixat lite snö! det var så mysigt! =)




Måste erkänna att mina julkänslor tittade fram.

Bara snön som fattas nu! =)

ska bli mys när julskyltningen kommer igång. =)

Jag undrar om det blir någon jul i år...? med snö.
ingen jul utan snö, heter det ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: