Ko-lyx

igår var jag som sagt på gården en sväng och hämtade lite papper.

Då höll alla på gården på med att hjälpas åt med att lägga in madrasser till tjejorna.

Jag hade givetvis med mig kameran! =)



GG skruvar fast mattan.
Det blå på andra bordet är plast som ligger över isoleringen.

 


Mattan ska rullas ut....




Tobbelito och GG borrar och sätter plugg.

Det kommer bli skit snyggt! =) =)
Och tjejorna kommer må som prinsessor!! =)

Att gå in i lagårn var så härligt! Tänka sig att man kan bli så glad över att känna ko lukt igen! =) =)

Härom dagen när jag åkte och tränade så såg jag en MEGA tröska! Vilket sug jag fick! jag kände för att stanna och hoppa in i tröskan och ta över! det är så härligt att jobba på fält! Det var otroligt länge sen! Kommer ihåg när jag tröskade med Anders i Vadsätter! =)
Skit kul!! =) =)

 

 



Kommentarer
Postat av: A

:)

2009-09-11 @ 06:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: