Uppvisning den 16 oktober!

Träningen igår gick skit bra! Jag tog ett stort steg frammåt!
Jag kom på en del grejjor och jag fick in det i dansen! Det känns så skönt då man känner att det sitter. Och man blir så glad och stolt när man upptäcker att man utvecklas! =)

Fick dansa lite Palle! Shiit! Han är verkligen as duktig! Jag älskar hans förning. Den är hård  men samtidigt mjuk och tydlig! 

Den 16 oktober är det uppvisning i Hagaskolan i Örebro. Jag och Jonas ska köra! =) Fan, vad kul det ska bli! Jag får en sån jädra kick att dansa för andra. Denna nervositet, pressen och alla blickar. Det är så sällan det händer och det är kul att få visa vad man hela tiden nöter med... ;)

Jag och Jonas ska träna ikväll! =) Det ska bli kul! Kanske kommer vi att börja parträna/tävlingsträna nästa termin! Skulle vara vansinnigt kul! =)
Vi har riktigt kul på golvet! Han sänker mig lite och jag lyfter han.

Längtar tills i kväll! För då får vi träna ifred. på kursen så byter man ju partner hela tiden. Men ikväll är det bara jag och Jonas på ett dansgolv med skön musik!
Mina dansnerver sprätter redan! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: