Onsdag 28/4-10

God morgon på er allihop! =)

Har suttit på balkongen med kissen och myst i solen. Härligt med varma morgnar =)

Ässing håller på med frukosten. Mysigt. Jag försöker få igång internet radion, inte lika mysigt... Varför kan det inte funka?? Den har legat nere i två dagar nu... Suckis...

Idag ska jag dejta tvättstugan, känns som jag är där jämt! Ska passa på att dammsuga också.

Senare ikväll så blir det träning på RR! Ska bli kul! Tror det bara är nästa vecka kvar sen är det slut! =( Snyft! Inge kul ju...
Då får man vänta ända till hösten innan det drar igång igen...


Weeehooo, nu hoppa radion igång! Helt otroligt! Men skönt! =)

Nu blir det frulle och sen en promenad i solen kanske! =)





Jag måååste lägga upp denna bild och berätta en sak! =)
Detta är Anders. Min gamla praktikhandledare när jag pluggade i Linköping.
Nu är han min goa vän... Eller det känns ju som jag är "lillan" i den familjen =)
Älskar hela högen där nere! SYND att vi ses så sällan!
 
Men denna bild togs för någon vecka sen.
Ungarna tog lite bilder på varann och Anders skulle bara fula sig lite.
Men han ser ju ut som tjejerna på Top Model!
Man ska ju se konstig ut då! haha!!
Jag tokälskar denna bild!! =)
Jag kan inte sluta skratta!! =) =)

Anders bästa sida!! =) hihihi!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: