Underbara gäster!

Vilken underbar dag det var idag!  

Jag har varit alltiallo idag. Jag har varit lite i kundservice och sprungit hit och dit. Den största delen har jag spenderat på golvet i butiken. Hjälpt våra gäster att hitta rätt. Bytt batterier i våra djur osv.







När jag ska sluta för dagen så kommer det ett äldre par som vill ha lite hjälp att hitta rätt. Jag hjälper dom att hitta mini skateboards för fingrar, Nintendo DS spel och lite lego. Herren blev så glad så han kramade om mig! Jag såg att väktaren hajade till lite, men när han såg att vi båda skrattade så log han och slappnade av!

Det är såna gäster som gör att man vill gå till jobbet! Jag blev så glad så jag fick tårar i ögonen! När jag gick och böt om så log jag fortfarande. En liten tår rann på min kind!

Detta kommer jag leva på ett tag! =)


Jag hjälper så många gäster om dagen och dom flesta blir glada och positiva när jag visar dom var alla saker finns. Sen finns det tyvärr dom som inte ens kan säga tack för hjälpen.... Men men alla yrken har en baksida...





Tummen upp för Mormor och morfar/ Farfar och farfar som kommer och handlar sina klappar till barnbarnen!! =) Dom är så glada och tacksama. Ingen stress där inte! =)


Imorrn blir det att åka tidigt till jobbet. Vi ska ha personalmöte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: