Mysdag

Idag har det varit mysdag!

Vi började med en sovmorgon till klockan 7.45. Då blev det en sväng till tvättstugan, sen frulle och morgon prommis!





Zissor och Smilla myser lite.



Idag har det varit så himla varmt så Smilla har sovit hela dagen typ.

Vi mös lite på mattan, hon ÄLSKAR mattan!! =)









Lite senare kom Miriam. Då tog vi med filten och gick till parken.
Smilla lekte och hoppade. Sen somnade hon bums i skuggan.






Hon är så söt min lilla skatt! =)


Just nu ligger hon i soffan och slummrar.
Hon älskar verkligen att mysa!

Nu på kvällsprommisen så namntränade jag lite grann och det går frammåt! =) Långsamt men frammåt! =) wwieee!!



Är lite orolig för henens mat. Men jag ska ringa runt lite imorrn och förhoppningsvis får jag några tips. Hon vägrar äta. Hon äter en DL om dagen. Hon ska äta TRE DL!!!
så lite oroväckande är det!
Men jag kämpar på.  =)




        


Kommentarer
Postat av: Berit Kvismargård

Hej ger du henne valpfoder?Prova ett annat foder som hon kanske gillar

2010-06-30 @ 17:14:40
Postat av: YVONNE

Svar: Tack för din kommentar! Det skiljer 12 år mellan mig och min pojkvän.

2010-06-30 @ 20:06:36
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: