Onsdag 31/3-10

God morgon! 
 
Jag vaknade av att det ringde på dörren! Fan vad jag blev rädd!
Jag hoppade i mina mysbrallor och drog en hand genom håret.
I mitt lilla titthål så såg jag att det var bovärden. Hon kom med en ny plopp till badkaret. Men den passade inte heller.... =(
Så nu får jag vänta till efter påsk. Jag som vill bada nu nu nu!!! =)


Sen ringde gulliga J en sväng! =) Vet ej om jag får skriva ut hennes namn, så jag skriver J tillsvidare. Vi ska ses snart =) länge sen nu... =(

Sen ringde Jonas också! =) myyys!

Så nu ska jag ta mig in i en dusch och sen käka lite frulle. Ska åka till Jonas och kika på hans vind om jag hittar mina gardiner och stekspadar.

Sen ikväll kommer ungarna!! =) KUL!! Länge sen dom var här. Kommer bli en kul helg tror jag! =)



Idag är det sista dagen i mars! Det betyder att imorrn kommer våren!!! =) =) JIPPI!!!! Så himla underbart! jag såg att dom håller på att sopa gatorna här utanför mig idag!! =)
Bara solen som fattas. Snart är det grönt ute igen!! Vilken lycka!! =)


Måste sätta lite fart nu, annars kommer jag aldrig iväg ;)




Kommentarer
Postat av: Vegardinga

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:26:24
URL: http://vegardinga.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: