Dagen med Tess! =)

Sådär, nu är jag hemma igen.

Min mage skriker efter mat mat mat!!  

Men tänkte först lägga upp lite roliga bilder som jag och Tess tog när vi var uppe på stan och glodde lite.

Monki har öppnat på Träffpunkt, så vi gick dit och kika lite.


Jag hittade någon slags korgkeps... Lite tuff tyckte jag! =)




WOW!! kolla in dessa!!
haha, snacka om att dom skriker ut: Emelie!! hahha! kan det bli bättre??





Jag var tvungen att prova en! =) haha




Tess hittade också lite olika hattar ;)




jag gillar denna starkt!! =) HAHHA! =)




Örebroslott i den härliga vårsolen!! =)




Järntorget!
Äntligen är gatorna sopade! Det betyder att våren äntligen är här!! =)


Nu blir det mat, sen tippen med ett soffbord!





Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygga bilder :) Pussis & Kramis

2010-03-31 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: