Söndag 31/10-10

Fan vad tröttsamt...... Jag hade skrivit ett helt inlägg... långt som fan... och så försvann det.... det är lagom frustrerande... Det blir aldrig lika bra andra gången... =(
 

Sista helgen i Umeå nu då... På torsdag kväll åker jag hem igen. Om allt går som planerat så är jag i Örebro vid lunchtid på fredagen.
Känns underbart att komma hem. Saknar dom nära och kära. Men ändå så tråkigt att åka härifrån... Jag tokälskar verkligen mitt jobb!!

Borta bra men hemma bäst! =)


Idag har jag varit på stan och fixat lite hemlisar... ;)
Jag såg en skylt... Jag kunde inte hålla mig.... Jag var tvungen!! jag drogs som av en magisk kraft. Jag kämpade emot men det gick inte!
Helt plötsligt så stod jag på GINA.....
Och helt plötsligt så hade jag en påse i handen... Jag vet inte var den kom ifrån... jätte konstigt... ;)
I påsen låg det ett par svarta jeans, en skjorta och en tjock cardigan. 350 spänn för alltihop. Helt okej! Det är det enda jag har handlat i klädväg på 3 månader, så det är helt okej!! =)


Jag räknar ner nu.... 3 arbetsdagar kvar och 5 dagar tills jag är hemma....

Jag blir så ivrig! jag blir nästan lite stressad.... kan inte sova ordentligt och kollar på klockan hela tiden!

Sa bli skönt att komma tillbaka till korna imorrn. Då går tiden snabbt! =) Hoppas vi har elever imorrn, det är så himla kul!! =)

Imorrn jobbar jag kväll, en perfekt start på veckan! =) 




  


Kommentarer
Postat av: Krille

Kul du är på gång hem !

Välkommen ! Vi får höras och snacka traktor(er)!



Kram Krille.

2010-11-01 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: