Smilla och Maja - The best friends

Min underbara Smilla saknar sin bästis!

Det märks på henne, hon är så ensam... Hon ligger i mitt knä nu. Hon är tillochmed med mig när jag duschar... Stackarn...

Inget kan väl gå upp mot lilla underbara Maja....   



Jag älskar denna bild! Den är så uttrycksfull!! =)



bästisar delar på allt! =)















Att se dom två leka och busa är så himla kul! dom lyser verkligen upp!! =)

Dom kissar tillochmed bredvid varann! =) hihi

Dom sover på varann och äter samtidigt. Dom älskar varann! =) känns underbart att dom har hittat varann! =)

Det gjorde så ont i mig när jag var tvungen att ta med mig Smilla till Umeå. Jag visste att dom inte skulle träffas på ett bra tag. Men det visste inte Smilla... När kvällen kom så letade Smilla.. Hon letade i flera dagar... =( usch!

Men nu har vi bara en månad kvar här uppe. Sen kommer vi hem igen! Och då ska dom äntligen få leka igen!! =)


Jag ska väl erkänna att jag saknar Majas husse också! ;) Vi har förjävla kul ihop! =)




Detta togs helgen innan jag åkte...






Kommentarer
Postat av: KIKI

Fin hund, va heter husse... ;)

2010-09-30 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: