mår skit...

Martina var ju här imorse och vi åt lite frullis! Sen dog vi i varsin soffa och kikade på film...

Sen var det bara att göra sig fager och ge sig iväg på arbetsintervju! Det gick bra enligt mig själv. Vi får vänta och se hur det blir... Jag säger inte vart än... Det får ni veta senare..

Nu ska jag dö i soffan en stund... Ska försöka få i mig lite oboy och en macka...

Jag som skulle hjälpa PeA med lite rost på min bil och fixa stänklappar.... Han började lite smått ikväll och ska fortsätta imorrn! Han är underbart snäll!!!



Bild på mig idag innan intervjun... Inte allt för pigg. Men jag gav järnet på intervjun så jag hoppas att det inte kommer påverka allt för mycket!

Ser ni Smilla på bilden!?? ;)



God natt! Jag hoppas att jag mår bättre imorrn! =)




Kommentarer
Postat av: Magnus

Snyggt ;)

2011-04-13 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: