Nyinköp...

Jag har letat efter en klocka... Jag har aldrig kunnat haft en klocka när jag har mjölkat. Den skulle bara gå sönder...
Och på Bauhaus är det väldigt bra att ha en klocka på sig. Man får inte ta upp mobben! Det ser så illa ut mot kunderna!

Jag gick några varv inne på Marieberg en dag efter jobbet. Och efter ett tag började jag tröttna... Jag ville bara hem!

Men då hittade jag den!!

Den är lite udda och så sjukt snygg!! 50% rabatt gjorde mig ju inte mindre glad! ;)



Testbilden från SVT!! =)
Så himla kul!!

Den finns väl inte ens kvar!?

Klockan hittade jag på Ur & Penn!







Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg :) Finns även som tröjor och annat :)

2011-04-29 @ 18:47:59
URL: http://priiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: