Gamblers

Igår åkte vi till Ljungsbro på dans.

Det var Gamblers sista spelning.... MYCKET tråkigt måste jag säga. För för tusan så bra dom är! =)

Det är så synd att dom tvingas gå i konkurs bara för att dansfolket hellre åker på dom stora och kända banden. Dom små nya, som inte har kommit igång än, har ingen chans! =(


Till skillnad från Brunnsparken så får man ta bilder. Så kameran var med!



Jag och christian i en mysig fox.



Underbara Majsan var där oxå! =)
Vilken galen tid vi hade när jag bodde i Linköping! Helt galet
underbart! =)




Myyysigt!


Kvällen var kanon! Så många männsikor som jag inte träffat på så länge.

Nu undrar ni väl hur fan jag tänker... Med min rygg och allt. Men det gick kanon! jag foxade med Nettan och då knakade ryggen till två gånger och det var så skönt! Jag har inte haft ont alls sen dess!

Jag tror dans är bra för ryggen och för hela kroppen! Man blir varm, kroppen får jobba och man har kul samtidigt!
En underbar kväll med helt underbart resesällskap! Så mycket tok vi gjorde längst med vägen! =) Kunde inte ha blivit bättre!




Kommentarer
Postat av: Tixe

Ja visst är det trist att alla bara jagar Zlips och Blender (och ett par till) när det finns så många band som är så bra! Sångaren Anders är dock med i True Talent på TV3 nu (kan det vara därför han valde att sluta i Gamblers?) så det ska bli kul att följa honom där :)

2011-08-30 @ 08:36:44
URL: http://tixe.blogg.se/
Postat av: Linda=)

Gumman, Gamblers har funnits länge.

Men de har vart nya medlemmar.



De är riktigt synd att inte Gamblers håller på längre, för det är mycket bra band!



Kramar

2011-08-30 @ 17:51:12
URL: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: