Hindersmässan dag 3

En liten sammanfattning från Hindersmässan:



Dessa försökte jag trycka ner mina fossingar i! Men icke... =(








Martinsson var på plats och sålde mobiler!
Jag fick ett riktigt bra pris på en ny. Min har ju gått sönder... så nu äger jag en Ericsson Elm. Den får ett bra betyg från mig!
Jag trivs riktigt bra med den! =)



många tog bilder! =)



jag och en beundrare! =)



MF MF MF MF MF MF MF MF!!!! ;)



vattenskydd till telen fanns.
Passar utmärkt för alla iphone!



KORV KORV KORV!!!




Dammsugare!
Jag känner mig lite stolt! I år åt jag bara 7-10 stycken på 3 dagar.
Annars kan det bli 5 om dagen!! haha!
Farligt att ha ståndet bredvid fikat! ;)



Min prinssessa var med.
Hon låg så snällt i sin korg! =)




Dom tre dagarna går fort!! Längtar redan till nästa år!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: