Mekonomen rea!

Har nyss kommit hem från Mekonomen rea!

Jag blev iväg skickad för herren som skulle ha grejjer var tvungen att sussa... Han ska upp kl 2 inatt och jobba!

Mellan kl 22-23 ikväll hade dom 25% rabatt på ALLT i butiken, även reservdelar! Så jag och Smilla åkte in och kika lite...

och jissses vad folk det var! Kön var mega lång... Stod nästan en timma i kön!

Men jag hade min lilla lapp med allt som skulle inhandlas, så det gick snabbt och smärtfritt.

Jag hittade en söt liten grej till min pärla också!


HUR kan man motstå denna!?? ;)
Så underbart söööt!
Passar perfekt i backspegeln tillsammans med mina kor och schackrutiga granar!

Blev lite bilschampo också. 

Nu blir det sängen. Imorrn blir det upp tidigt! Ska in till stan och träffa en journalist.... Vi får se vart det slutar....

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: