Torsdag 31/3-11

Martina sov här inatt. Lika mys varje gång! ;) hihi hon var så gullig igår kväll när hon ringde och frågade om hon fick sova hos mig. Hon behöver inte fråga! Hon får alltid sova här! Hon är ju som min syster! Här står dörren alltid öppen för henne! =)

Hon släpade iväg mig till Mareberg idag. Det var super skönt att åka dit, för det var så lite folk! =) Passade oss perfekt! Slippa stress och galna folk som ska trängas hela tiden!

jag hittade en söt BH... I ljus ljus rosa, med lite spets på... Lantligt och lite romantiskt.




Jag hittade ett helt hav av skjortor! Martina drog mig därifrån direkt!! =(
Dumma henne... Hon tyckte jag hade för många... HUR kan man få för många skjortor!??


Nu ska jag ge mig ut på en långprommis med Smilla.. Och idag får hon ha VÄSTEN på sig! ;)

Ikväll ska jag iväg på kickboxning! Ska bli skit kul att prova!!! =)



Svar på läsarkommentarer:
Jag var utanför Eksjö i småland i helgen och japp, bilderna på korna var från Vasen! =) Vi åkte dit och kikade lite.  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: