Äldre och äldre....

Snart fyller jag år... Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Visst jag blir ett år äldre, förhoppningsvis lite visare....

Men jag vet inte riktigt om jag gillar att fylla år... Själva födelsedagen liksom...

Jag jobbar då, vilket inte stör mig alls!

Jag har önskat mig en skaldjursfri smörgåstårta sen jag var 15... Jag har aldrig fått någon, så nu ger jag upp. Förra året gjorde jag min egen! Det kommer jag INTE göra om...

Vad vill jag annars ha på önskelistan!??

En Iphone..... en hårklippning med färgning.... nya vinterdäck.... Massage...

På måndag är det den stora dagen.... Jag ska försöka att göra den liten...



God natt!






Kommentarer
Postat av: Nicke

Hej Emelie, Grattis i förskott! Massagen kan jag stå för :)

2011-05-14 @ 22:06:39
Postat av: miriam l

synd att du bor så långt bort...annars kunde jag göra en smörgåstårta till dig utan skaldjur...



från din kusin miriam

2011-05-15 @ 07:07:56
Postat av: Anonym

Grattis i förskott! Hoppas du får en underbar dag imorgon ;)



ps. åldern sitter på insidan så de kvittar om du är 15 eller 50, för du kan alltid var tjugo i sinnet. Så tänker jag när jag fyller år och får ångest haha !

2011-05-15 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: