Skottsäkerväst!??

Idag när jag hade varit på jobbet i tre minuter så blev det lite hett mellan kassören och en kund. Jag hjälpte min kollega och gick ut med kunden och skulle prata om det som hänt...

Men han börjar skrika och skälla på mig. Han går närmre mig och står 5 cm från mitt ansikte och fräser och skäller.
Jag försöker få honom lugn men då höjjer han handen och säger att jag ska hålla käften!

Jag blir rädd men försöker dölja det och ber honom ta ner handen, och säger att han inte får slå mig!

Han säger att jag ska hålla käften för jag är kvinna! Han blir mer och mer hotfull och sen kommer min kollega och räddar mig!






Jag skakade i hela kroppen.

Kön var borta så jag satte mig ner och försökte samla mig lite...

Det kommer ett äldre par som sett allting och kommenterar det lite försiktigt. Dom sa att såna där borde inte få komma in i Sverige...
Vad svarar man på det!??

Jag försökte le och vara glad som vanligt, men jag misslyckades. Jag var lite i chock...

Efter två timmar blev jag avbytt en stund. Jag gick och låste in mig på toaletten... Jag mådde inte bra... Ville ha en kram, eller nån att prata lite med... Men vad skulle jag säga!?? och till vem!??

Fy fan, vilka människor det finns!!

Det är kanske dags att skaffa sig en skottsäkerväst...?? Vem vet vad som händer nästa gång!??







Kommentarer
Postat av: Anonym

Man svarar precis som man ska! Absolut helt sjukt att sådana där människor får komma in i sverige!!!!! Fan vad arg jag blir!!!, jag hade blivit vansinnig och förmodligen sagt massa fula ord till svartingjäveln!!!! Vad fan tror dom att dom är och vart faaaaa-an tror dom att dom har kommit!!!!! // ARG

2011-05-03 @ 07:33:18
Postat av: Linda

Stackare!

Sånt där ska anmälas. Både till polisen och till arbetsmiljöverket.

Har ni inget skyddsombud på Bauhaus? Sök upp den personen och prata om det som hände.

Speciellt om han hotade dig. Det är ju faktiskt ett brott.

Ta hand om dig!!



2011-05-03 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: