Bättring

Ni kanske vill veta hur det går med Smilla!

Hon mår bättre. Hon har ätit lite ris och torsk idag. En kula från hennes torrfoder knapprade hon i sig också.

Men nu skiter hon inte chokladsås längre... Nu är det mer som kalvskit... Gult och lite smetigt... uuäääh! Är VÄLDIGT glad att hon är en fin dam som säger till när hon vill ut! =)


Och sen så går det toppen kanon bra att ge henne ögondroppar! Hon vill ha dem. Det svalkar nog sönt och sen blir det lent för ögat. Känns skönt att det går lätt!




Nu ligger hon bredvid mig och sussar så gott. Vi ska smyga in till raringen, han sover redan sött... Han ska upp kl 2.30 inatt för att åka och jobba.
Om jag är avis!?? Nepp! Fniss....





Kommentarer
Postat av: frida

sv: Ja det ska jag göra, eller försöka i alla fall om man får nån sekund över ;) Hoppas på att inte bli omkringslavad alltför mycket hela tiden, haha!

2011-11-27 @ 23:05:16
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Stackars Smilla. Skönt att det verkar gå åt rätt håll!



Pussa henne från mig. :)

Kram

2011-11-30 @ 09:20:28
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: