Mälarsnurren 2011

Igår bar det av till Hallstahammar!

Nerverna var lite skakiga, men tävlingskläderna kom på och mycket pepptalk i omklädningsrummet.

Vi värmde upp lite smått och sen satte vi oss och kikade på de andra. Då började det kännas i magen...

I uttagningen så gick det bra. Jag minns inget men känslan var bra!

Palle och resten av gänget var super nöjda!

En låååång väntan på att se om vi gick vidare! Och JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Vi kom till semi!




Och efter det racet så kom vi till FINAL!!! Då kunde jag inte vara lugn längre! Tårarna rann av lycka!





Efter finalen så mådde jag mindre bra... Att vänta och vänta och vänta.... Få reda på hur långt det räckte.

Finalen satt inte skit bra. Vi var så taggade och nervösa, så vi var lite för uppåt, men va tusan! Vi kom till FINAL! Jag var så glad och lycklig!!




Denna film är från första rundan i uttagningen!


Sen hände det ofattbara!!

När dom ropar upp vem som har kommit på andra platsen så ropar dom upp par nummer 344!!!

WHAT!!! Det är ju VI!!

När vi stod på pallen så förstod jag att vi hade kommit tvåa! Tårarna rann och rann!

Och idag när jag kollar på filmerna på våran dans, så tåras ögonen igen! Vilken känsla det var! WOW!!

Vi kom tvåa!!!







Lyckan är verkligen total!!!

Nu kommer vi träna ännu hårdare och nästa gång ska vi stå högst upp!!

Och det är träning redan ikväll... Jag är så glad så vi kommer nog bara flabba och larva runt idag! haha! Men det är vi värda!! =)

Domarsiffrorna såg ut såhär:
Uttagning: 1
Semi: 1
Final: 2

1=Bäst
5=sämst

Så jisses vilken tävling vi gjorde!! =)




Kommentarer
Postat av: KIKI

Snyggt jobbat!

2011-11-01 @ 15:12:28
Postat av: Anonym

Grattis! roligt att se Er. /Ewa

2011-11-01 @ 18:44:18
Postat av: Anonym

Stolt jag är över dig :D



kram

2011-11-02 @ 15:20:29
URL: http://www.nattstad.se/Clinshan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: