Skilda vägar

Ja... En del av er har frågat vart Tess har tagit vägen...

Hon och jag har gått skilda vägar...

Hon träffade en kille i december, och nu har dom flyttat ihop och förlovat sig. Då finns det tydligen ingen plats för mig längre...

Jag har gråtit otaliga nätter.... Drömde om henne inatt, vaknade imorse och grät...

Saknar henne. Skickade ett kort till henne när hon fyllde år... Skrev att jag saknade henne, men fick bara ett tack till svar...




Jag saknar henne och älskar henne! Hon var som en syster!

I över 10 år var vi vänner!


Det enda jag kan göra är att hoppas att hon en dag hör av sig... Men frågan är då: Finns jag kvar!? Kommer det kännas konstigt!? Kommer vi vara främlingar för varann!?

Saknar våra skratt, våra galna ideér... Saknar allt.... suck... Nu gråter jag igen....





Jag lägger in en video som Simon gjorde till oss!
En otroligt vacker film!
jag gråter floder när jag ser denna:



Så otroligt vacker film!! TACK Simon!!


Jag tror inte ens att Tess kommer se detta inlägg... Hon har slutat att läsa min blogg... det gör lite ont faktiskt....


  


Kommentarer
Postat av: Garson

Du är den du väljer att vara.



http://www.youtube.com/watch?v=I3aRtmbA6jc - för alltid din vän.

2011-10-02 @ 22:21:45
Postat av: Lisa

Tyvärr känner jag igen mej i det du skriver, har en vän som varit min bästa vän sen vi var 5 år...

För 2 år sen träffade hon en kille o då var man inte viktig längre. Från att man umgåtts flera gånger i veckan till att nu ha setts 2 ggr på 2 år.

Hon har hela tiden skickat mail för o uppdatera att "nu flyttar vi ihop, nu har vi förlovat oss."

Droppen var när de skulle gifta sig, vi 3 närmaste vänner fick ett mail där hon tala om att vi inte var välkommna på bröllopet för de skulle bara ha en vigsel för de närmaste vännerna o familj....Tack för den!!

Man blir sååååååå otroligt ledsen....

kram på dej

2011-10-03 @ 18:32:00
Postat av: Jimmy

märkligt hur det blir :(

2011-10-04 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: