Forslunda

Idag är det ett år sedan.....
Ett år redan! det har gått sjukt snabbt!

För ett år sedan, så gick jag omkring på gårdsplanen på Forslunda och var lagom förvirrad. En lång smal man kommer gående emot mig och ler med hela ansiktet. Han hälsar mig välkommen, och tar med mig in i fika rummet.
Sen var man en i gänget, det blev en intensiv första vecka med mycket nytt!
Körde helgen ensam.

Det var två månader av mycket lärdomar och erfarenhet! Att sticka till Umeå är bland det bästa jag har gjort! Så härligt, pirrigt, kul med nya männsikor, platser, och miljöer!

Det är helt galet vackert upp i norr! Vilken luft!

Jag vill tillbaka! Måste åka dit och hälsa på! Saknar alla så himla mycket!



Kossorna påväg hem för mjölkning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: