Så långt för så lite

Ja, hur gick det i Laholm på sista tävlingen egentligen.... Ni som följer Dansantakossan på facebook vet. Men inte ni andra. 
 
Vädret var på topp och banan var blöt... Jag fick ett as bra grepp och jag kände att detta kommer bli as bra! Meeeeen jag kom 1.07 meter... Sen small bakaxeln... IGEN!! 
Så sjukt frustrerande! Morr.... vad sur jag blev...
Men men det vankades 35-års kalas på kvällen så ingen idé att deppa ihop! 
 
Jag  och Jennika hade satt ihop en show till Bea, som fyllde. 
Via skype och mobil har vi planerat och klurat. 
 
Men vi kunde inte bestämma oss ifall vi skulle köra ett eller inte. Skulle vi verkligen våga? 
In i det sista tvekade vi. Men till sist körde vi! Och vilken succé det blev! 
Jubel, applåder!  
 
Vi är de bästa spexfixarna ever! =) 
 
varsgoda att titta, skratta och njuta! 
 
Jennika är den med glasögon, och jag är den som byter kläder hela tiden. 
 
Det handlar om Bea och Thomas. Bea kör pulling = vild vild vespa med ankan på pakethållaren. hennes traktor heter luckyDuck. 
Sen blir dom kära och kramas och pussas. Sen är Thomas ute i sin raggarbil och raggar upp Bea. 
Sista numret så har vi gjort en låt till Bea! =) 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: