Premiär

Hej på er! 
 
Jag har varit dålig på att uppdatera här. Jag har haft fullt upp. 
 
Ni som följer mig på twitter och på facebook vet att jag har blivit krönikör i radio.
 
I Torsdags var det premiär! Jag lagde frukost till Jennebo och åkte in till den lilla radiostudion. 
Vi pratade lite om kor och om dans. 
 
Sen var det dags för min kröinka. Jag var lite nervös. Men ni som lyssnade verkar ha gillat den. Smsen, mail och twitter var posititva! =) Ni gillade det!  Kul att höra! 
Nu slipas det på nästa krönika. Den kommer sändas på torsdag. 
 
 
 
 
Men var ska ni lyssna!? vilken tid? 
Jo, ni kan gå in på www.radio943.se och lyssna live! kl 9 på Torsdagar. Där finns även länk så ni kan lyssna via mobilen! 
 
Och på denna länk, så kan ni lyssna på min premiär som krönikör hos Jennebo 7-11 i radio 94.3 kumla! 
 
http://www.tomasjennebo.se/?powerpress_pinw=911-podcast
 
Ni kan även gå in på http://www.tomasjennebo.se/ och läsa mer om mig och om Tomas =) 
 
Så missa inte mig på torsdag kl 9! Då kör vi igen!
 
Psst... Lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte, eller om ni har nåt tips om vad jag ska prata om! =) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: