Sträck ut knäna!!

Orden ekar i mina öron fortfarande! 
 
"Sträck ut knäna! Kom igen! Sträck, sträck sträck!" 
 
Jisses! 2 timmars stentuff träning! Jag har kämpat! Stått vid spegeln och trampat. Stirrat mig blind på mina knän! Dansat fram och tillbaka framför spegeln! 
 
Jimmy gjorde lite olika övningar med mig för att få mig fatta. Men jag fattade inte... Han gjorde en annan övning och jag trodde jag fattade, men jag fattade inte. 
Men till sist så gjorde han en annan övning! PING! Poletten trillade ner! AHAAA!!!! 
 
I långsamt tempo gick det bra, men i högre tempo gick det åt fanders! Skit! Jag kämpade vidare och fick nästan hjärnblödning. 
När jag tycker att det kändes bra och att jag hade lyckats så tog Jimmy ner mig på jorden igen. "Nej, du har ramlat tillbaka" 
Meeeeeen!!!!! åååå!!!!! 
 
Suck... bara att börja från början! Nu ska jag verkligen nöta detta! HUR svårt ska det vara egentligen!??  
 
Jimmy har världens tålamod! Att han inte bara ställer sig och skriker rakt ut på golvet..... Imponerande! Jag står som en fågelholk och fattar noll... 
 
Sa jag förresten att han och Nattis vann VM igen?? Andra gången i rad!!! Så himla kul och häftigt!!! GRATTIS till dom! 
 
Jag är glad att jag får träna för honom! Shiiit vilken kunskap han besitter! Han är verkligen en naturbegåvning! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, kommer ha träningsvärk i mage och lår imorrn! Ser framemot den! =) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Moa

hur sjutton kan man STRÄCKA UT knäna? dom sitter väl ändå fast..

Svar: Ja, eller hur!! det är jätte svårt! jag fattar hur han menar, men inte hur jag ska göra i praktiken! haha! jag kan förklara när vi ses nästa gång =)
Dansantakossan

2012-09-29 @ 18:36:16
URL: http://hundochhantverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: