Vilse i pannkakan

Jag ska jobba i helgen, så idag har jag varit ledig. 
 
Jag började dagen med ett veterinärbesök. Jag vaccinerade mina hundar mot kennelhosta. Det är många elevhundar som har fått det på skolan, så då kände jag att det var dags att mina hundar fick extra skydd. Dom får mot kennelhosta en gång om året men nu fick dom en extra dos. 
Det är epedemi i Stockholm tydligen, och det börjar komma till Nyköping också! Usch, hemskt! 
Så nu har dom fått lite droppar i näsan! 
 
Sen skulle jag vidare till banken. Jag åkte lite vilse men till sist hittade jag. Jag passade även på att ta en snabb sväng på stan för att kolla lite. Har inte varit där än. Jag hittade Gina Tricot! Dom hade 50% REA!! Passar ju mig perfekt. Så jag gick in och kom ut med en påse ;) haha! 
 
När jag skulle bege mig hemåt så åkte jag vilse... Jag fick vända och åka tillbaka, och tillsist kom jag rätt =) haha! Inte lätt alla gånger! 
 
Nu ska jag ut med hundarna och sen blir det nog kvällsmat och sängen... Klockan ringer 4! Den kommer ringa 4 hela helgen. Men på måndag går jag på mitt eftermiddadas pass. Då jobbar jag 9-18. då blir det lite sovmorgon. 
 
Vi hörs! 
 
Svejs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: