Lördag

Underbara regniga lördag.
Jag vaknade kl 8 och funderade på varför jag inte kan sova när jag äntligen har sovmorgon.
Jag smög upp och släppte ut hundarna och åt frukost.
Sen mös jag ner mig i soffan med 50-nyanser serien. Dom är riktigt bra! :) jag är i bok nr 2 av 3.

Senare så blev det en åktur. Vi åkte fel men kom rätt ändå.

Vi åkte förbi Nynäs en sväng. Då möter vi Göran Persson med fru!!
Jisses! Vi hälsade och dom hälsade så glatt tillbaka. Han har blivit smal! Han kanske jobbar hårt nu ;)

Bilden är på min bil. Den var full i gula löv idag :(
Hösten är påväg. Usch. Jag vill ha sommar jämt. Jag tycker inte om höst och vinter :( mörker, kyla och elände :(


Ikväll blir det soffmys med hundarna :)


Hoppas ni har en trevlig helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: