Migrän

Idag har det varit en tuff dag!

Imorse tog jag trimmern och skulle trimma det sista. Men jag klarade inte allt. Mitt huvud exploderade i migrän!

Jag förlorade balanssinnet och vinglade till bilen. Jag satt en stund och försökte få bort smärtan.
Jag rullade tillbaka till kontoret och drack vatten.

Jag la mig och vilade på jobbet. Det hjälpte lite grann. Jag fortsatte med jobbet. Trimmern fick vila. Jag gjorde annat. Men Gud så dåligt jag mådde.

Jag gick till fåren och gav dom vatten och kärlek. Dom kom springandes och ville ha massa gos! :)
Underbart mysigt!

Sen jag kom hem så har jag legat i soffan och slumrat. Alvedon och te. Mår illa och har feber :(

Hoppas jag blir bättre i helgen!

Nu kikar jag på kristallen på svt. Blir snart sängen för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: