Örebrotripp

Igår åkte vi till Mamma och hälsade på.
Åt god mat och öppnade paket. Vi samlades alla syskon. Det var mysigt! Länge sen vi såg allihop. 
 
Vi hälsade även på mormor och morfar. Många härliga skratt och gofika. 
 
Självklart träffade jag Lydi också! Vi sågs på marieberg och mös lite bland kläder och fika. 
 
Vi kom hem sent och vi somnade nästan i soffan. Imorse åkte S i väg och jagade. Jag sov otroligt länge. Det märks att jag inte är fullt frisk än. Jag ligger i soffan nu och känner av lite feber =( 
 
Imorrn väntar jobbet igen. Hoppas det blir en lugn dag. Vet inte hur jag ska hinna bli frisk till terminstarten? Jag jobbar imorrn, sen även torsdag och fredag. På tisdag den 7/1 drar allvaret igång igen! 
Fullt ös medvetslös! 
 
Nyår kommer bli lugn och fin så kanske blir jag frisk. =) 
 
Denna vackra dag ligger jag i soffan. Fast att solen skiner från en blå himmel. Mitt huvud värker och febern gör sig påmind. 
Hoppas ni har en bättre dag än mig =) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: