Adrenalin

Idag var vi på skjutbanan och tränade inför SM i lerduveskytte. Jag skjuter inte men jag provar gärna ibland.
Jag tryckte av och skapade svåra kombinationer. Kul att se de andra tappa hakan. De måste verkligen tänka till ibland :)
Skjutbanan i Skavsta är kul. Där får man ihop många olika bra kombinationer! :)

På hemvägen fick jag mig en körupplevelse! Jag fick köra Porsche hem! Lilla jag. I. En. Porsche. Bakom. Ratten. !!!
Wow!! Jäklar vad det gick! Vilken väghållning den har!
Ligger som en sula! Går som ett spjut och ligger hur stadigt som helst på vägen!!
Synd att det var så mycket semestertrafik på E4:an, annars hade jag gasat på mer! Men 150 knyck kom jag lätt upp i.
En underbar bil som jag vill köra mer!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: