Ingenmansland?

Ja, hur gick det i fredags? 
 
Det gick bra! 
Jag jobbade ett pass i lagårn och kämpade med att försöka snappa så mycket info jag bara kunde. 
Efter lagårdspasset så gick vi till fåren och kollade till. Lammingen är i full gång. 
 
Men jag fick inte beskedet om jag fick jobbet eller ej. Det kommer idag eller senare i veckan. Det kan vara så att jag kommer få åka dit en gång till... 
 
Och sen kan jag inte avslöja för mycket heller om vad det rör sig om. Vill inte göra det förrens jag säkert vet hur allt blir. 
 
Det känns som jag är i ingenmansland just nu. Lever i ett vakuum. Så fort telefonen piper till så hoppas jag högt! Jag hoppas så på detta! 
Men men, bara att vänta. Jag har gjort mitt bästa och kan inte göra så mycket mer. 
 
 
Lite bilder tog jag på de vackra kossorna! =) 
 
 
En söt liten tjurkalv fick dom ner på kvällen från en annan gård. 
Han behöver lite extra kärlek. Då får man bo med mjölkraserna! =) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

"Han behöver lite extra kärlek. Då får man bo med mjölkraserna!".

Så köttisar får ingen kärlek? ;)

Håller tummarna för att du får jobbet.

2013-03-18 @ 17:12:44
URL: http://roberikan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: