Tack för mig!

Igår jag var på LRF Ungdomen Örebros årsmöte i kumla. Det var mitt sista möte som förtroendevald. 
Jag har valt att kliva av. 
Jag bor numer i Södermanland, och så känner jag att det är dags att gå vidare. Jag kan inte göra ett bra arbete när jag bor 16 mil bort. 
 
Jag har suttit i styrelsen i fyra år. När jag blev invald så var jag rädd. Jag kände ingen alls. Men hur svårt kunde det vara? Det värsta som kunde hända var ju att jag lärde känna folk. 
Och det är just det jag har gjort under dessa år! 
Från norr till söder känner jag LRFare! 
Min vänlista på facebook består mer och mer av LRF kompisar! 
 
Dessa fyra år har varit otroligt lärorika!  Jag har fått möjligheten att gå utbildningar och åka på konferenser, möten, stämmor osv. 
Jag har utvecklats mycket som person och har även fått jobba med saker jag brinner mycket för! Jag har fått hålla i utbildningar inom sociala medier. Jag har fått föreläsa om sociala medier. Jag har fått möjlighet att få påverka och visa hur viktigt det är med svensk mat! 
 
 
På LRF Ungdomens stämma så har jag hörts en del. Jag sitter och trycker på saker tills det kokar över. På darrig röst har jag tagit mod att stå i talarstol och pratat på storskärm! Jag har mötts av applåder och av suckar. Många långa diskussioner in på småtimmarna med LRF kollegor. 
 
Jag har haft otroligt kul och jag är så tacksam över förtroendet som jag har fått! Dessa fyra år har gett mig vänner och kontakter för livet! 
 
 
Här är gamla styrelsen tillsammans med den nya. 
 
 
Jag kommer inte lämna mitt medlemskap i LRF. Jag kommer fortsätta att diskutera på mina forum som twitter, bloggen och facebook. 
Jag brinner fortfarande för mina hjärtefrågor och kommer fortsätta driva dom.
Nästa steg är att gå på lokalavdelningens årsmöte. Det ska bli kul! Jag känner ju inte så många lantbrukare häromkring... än ;) 
 
TACK återigen för dessa fyra år! 
 
Lycka till nu och rocka gärnet Örebro! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: