Gott och blandat

Hej på er! 
Nu har det gått sådär lång tid igen sen jag skrev. Jag är verkligen hopplös. 
 
Vad hände med min smärta i magen egentligen? 
Bra fråga! Efter två nätter i förfärlig smärta så försvann den. Jag mår hur bra som helst! Detta är jätte märkligt. Läkarna hittade inget heller, så nu är det bara att leva på och hoppas på att den inte kommer tillbaka! =) 
 
 
 
Julen var mysig och lugn. Jag tog med mig mina flickor och åkte hem till mamma. Julmat, paket och mys. Kvällen avslutades med spelkväll med mina närmaste. 
Myset fortsätter hela vägen in på nästa år. 
 
Jag varvar min ledighet med träning, hundprommisar, filmer, god mat och böcker. 
 
Snön kom igår så lite snöbus kommer det bli med mina voffar. Dom gillar snön, en stund iallafall. :P 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: