Bröllop

I helgen fick jag vara delaktig när Elin fick sin Micke! 
 
En fantastisk dag med otroligt mycket kärklek och glädje! :D 
 
 
Små vackra hjärtan prydde bänkarna i kyrkan! =) 
 
 
Efter vigseln så dansades det ut! :D Otrolig lycka och glädje! Kyrkan fylldes med hurrar rop och jubel! :D 
 
PUSS!!! 
 
Efter vigseln så blev det fest. Det bjöds på en urläcker buffé och många tal och överraskningar! Mycket bus med lekar och diverse pinsama berättelser ur deras liv =) 
 
Jag hade två impulsiva ståhej som jag bjöd på. Det blev uppskattat av både brudparet och av gästerna =) 
 
 
 
Nervositeten kom smygandes när tårtan skulle skäras upp. 
Frågan var: Kommer biten att stå?? 
 
 
YES! Dom klarade det! :D fniss 
 
 
Efter lite bus så plockades borden bort, klackarna togs av och dansen togs vid. 
Först så var det brudvalsen. Så myisigt och vackert! 
Jag filmade en snutt av den =) 
 
 
 
 
Sen dansade vi loss halva natten! Åh så roligt det var! 
Inte trodde jag att jag skulle få dansa  med Jonny Depp! Blev smickrad när han bjöd upp =) I mina ögon var han mer som George Clooney ;) 
 
När natten blev ljus så fick jag äran att köra brudparet några varv på stan och sedan till deras mysiga nattliga äventyr ;) 
 
Detta var en fantastisk dag och jag är så otroligt tacksam över att jag fick vara med och fira! 
En oförglömlig dag! Massor av kärlek och glädje sprudlade över brudparet! Denna dag kunde inte ha blivit bättre! 
TACK Elin och Micke för att jag fick vara delaktig! Jag älskar er! <3 
 
 


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Så underbart att du kom iväg. Hoppas du kände dig någorlunda pigg. Vad var det för impulsiva ståhej du bjöd på? Jag blir ju nyfiken när du skriver sådär ju...

2014-06-16 @ 01:17:33
URL: http://aspieblogg.se
Postat av: Ellinor Härlin

Kul att du gillade hjärtarna! De tillverkades på Café Deed, ett trevligt café som uppmuntrar till pyssel. Fick du med dig något hjärta eller någon ljuslykta hem? /Ellinor

Svar: Super fina var dom! Tyvärr fick jag inte med mig något hem =( Hade tänkt att få med mig en ljuslykta då jag älskar ljus! Ett fint minne av denna fantastiska dag. Men icke... Åh så kul det var! Vackert, sagolikt, och super kul!! :D
Dansantakossan

2014-06-16 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: