Målilla traktorpower weekend dag 1

Igår bar det av till Målilla. 

Vi var oroliga hela vägen ner. Det tokregnde i fyra timmar!! Kommer tävlingen ens bli av?? 


Men när vi kom fram så var marken torr och fin. 
Vi lastade av traktorn och laddade för förarmöte. 





Sen var det dags för körning. 
Vi fick köra på 3 ton bentonit. 
Jag började tävlingen. Vilket innebar att jag fick ett provdrag. 
Jag körde TRE drag!! Allting höll!! Längsta draget blev 50.56 meter! Tyvärr utanför pallplats. Men nu är vi på gång. Nu ska vi skruva lite mer på motorn. ;) 


Efteråt blev det läktarhäng med gänget från Mariestad! :D har inte träffat dom på ett år! 

I skrivande stund så hällregnar det! Det ska komma 20 mm idag. Så det kan bli så att allt blir inställt idag! :( 


Jag har filmer på alla mina tre drag. Dom kommer upp när jag har kommit hem igen :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: