career conference

Jag är hemkommen från en fantastisk helg i Stockholm. 
 
Utbildning från toppkonsulter och föreläsningar från företagets grunadre. Vilken underbar helg det har varit! Jag har träffat så många nya kontakter och haft så himla kul! 
 
Min penna har glödigt och mitt block är nästan fullskrivet! 
 
Detta borde alla följa med på! Jisses vilken möjlighet! :D 
 
 
 
 
 
 
 
Grundaren för Lesley. Ann Wallblom! 
 
 
NSD Ann Larsson! 
 
Vi har fått lysnna till så otroligt duktiga och drivna kvinnor! Få höra hur deras resa inom Mary Kay har varit. Det sporrar verkligen. Alla kan lyckas! 
 
 
Jag och Emma redo för dag två =) 
 
 
 
Jag fick även träffa min SD Yvonne! 
Vi träffas inte så ofta eftersom hon bor i Göteborg. Det var otroligt kul att få träffa henne och kul att få tips och pepp! Nu har vi en plan! Att jobba efter en plan är viktigt. 
Speciellt om man har ett mål. Jag har ett mål! Jag ska nå det fortare än jag hade tänk. 
För nu köööör vi! :D 
 
 
Liten sammanfattning från helgen! 
 
Denna helg var magisk! 
 
 
Jag har verklgien fått verktyg och energi till att lyckas! 
 
Och det är inte svårt! Verktygen är inte svåra. Det gäller att lyssna, ta till sig, vilja lära och vara redo att kämpa. Att sitta och fika hela dagarna funkar inte. 
Men att jobba målmedvetet gör skillnad. =) 
 
 
Är DU nyfiken på denna möjlighet? Hör av dig till mig! Jag hjälper dig! =) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: