England

Ja, vilket land det är... 
En polare ska snart åka dit. Och ja, klart jag är avis... 
 
Jag har alltid velat åka dit. Jag har en väldigt romantisk syn av England. Kanske vore det dummt att åka dit och se verkligehten. Kanske skulle jag bli besviken?! Se alla kullar, gröna berg, kullersten, och de små gulliga husen. Att se de stora godsen och få ringa i en röd telekiosk. 
Men förmodligen ser det ut som här. trafik, folk överallt, grått, asfalt och betong. 
 
 
Jag googlade England och fick upp denna bild. Kanske att England kan vara rätt trevlig ändå :P haha! 
 
Känns som jag måste åka dit på sommaren ;) Jag har svårt att tro att dessa herrar sitter såhär på vintern ;) haha! 
 
 
 
Jag hittade även en bild som gör att min syn på Englad bibehåller sin romantiska vinkel. 
Skulle vara cool att få kontakt med en mjölkbonde i England. Få göra besök och se hur det funkar på gårdarna i England. 
Kanske få vara med en dag och mjölka! (hoppar av iver!) 
 
Det verkar vara ett sjuk vackert land, men känns ändå som att det skulle vara as kallt! Eftersom det är en Öjävel! haha!  
 
En dag ska jag uppleva England. London, lantbruket, puben och Imelda May!! 
Vill även smaka deras öl. 
 
Har ni varit i England!? Hur var det? berätta! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: